pengar,pengar,pengar

nu passar jag på medans Soph sover som ett djur.

inge och matts samtal idag 07.35
m: "I'm gonna go to work now, bye girls!"
i:"oh, I wish I could do that. to come down for five minutes and then just leave for work!"
m:"well, I'm sorry for working but I sat in bed for 30 minutes and did homework while you ran around polishing your toenails!"
i:" excuse me, but I did NOT polish my toenails!"
m:" no, you've got someone coming to the house who does it for you, don't you?"
i:"as a matter of fact I do.. you don't wont me all yucky and with black nail, or green? do you?!"
m: "don't exaggerate now, bye averyone!"

haha, som att hon får massage, vaxning, pedikyr, och klippning och färgning HEMMA för hans skull.
men det är ju bra att hon ser det så, så hon slipper känna skuld över vad hans pengar går till.
på tal om hans pengar. jag "råkade" höra ett samtal om hans lön.
fick höra summan 8000 och 9000 pund, som är hans lön. (vilket motsvarar 96 000-108 000kr)
om det är i månaden(vad skulle det annars vara, veckan?) tänker jag stanna och gifta mig med honom!

ikväll kommer malin hit och gör tårta med mig.
jag ska ha kalas för "mina" och "malins" barn i morgon! orsak att äta sig svullufet!
sen blir det Skandinaviskt på kvällen, med elina och hennes sällskap, riktig helg!

sen söndag är det då min födelsedag!
hoppas jag har hunnit få mitt svenska godis från mamma och petra! :))

ne nu ska jag snooooza lite medans odjuret sover
SNART ÄR JAG HEMMA!
älskar min lilla grisludde

.maria

Kommentarer
Postat av: Petra

haha, det är inte sant? Kan hon inte ens måla sina äckliga tånaglar själv?! Herregu!

Shit, du borde få såå mycket mer i lön om det stämmer med vad han tjänar.

saknar dig sis!

Puss O Kram

2009-05-15 @ 15:34:28
URL: http://petramargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0