it's goodbye

sitter just nu hos ackletdenallsmaktiga!(malin)
igar sa vi hejda till "hennes barn"! fy fan
jag kande mig helt tom efterat, sjut kansla.
grat lite skvattar, undrar hur det kommer ga nar jag sager hejda till sask, olivia och min lilla bebis?!
hur mycket jag an har velat aka hem ibland alska jag dom har barnen.
hur kan man gora det? dom ar inte fran min varld, men anda kanner jag sa stark for dom!

helgen blir lugn, vill sova hela helgen!
kanns skont att antligen vara lite ledig, utan nagot att gora overhuvudtaget.
nu ska jag ut i solen och do.

snart ses vi pa riktigt!

.maria

Kommentarer
Postat av: nandie

Sorligt :(:( Men fy fan!!!!!!!! snart är du hemma!!!!!!!!!!!! jag ska va med dig dygnet runt! för det kan jag :D

2009-05-23 @ 18:55:52
Postat av: Petra

men ska malin inte bo kvar där nu då? Vart ska hon bo?!

2009-05-24 @ 14:23:15
URL: http://petramargaretha.blogg.se/
Postat av: mamma Annica

Åh, nu är du snart hemma kärleken,vad jag längtaaaaar!!!!!!!:)

2009-05-26 @ 09:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0