love movies

snart är helgen över igen, för i morgon är det älskade söndag
en dag ledig är underbart.
halv sex i dag frågade dom om jag kunde vara barnvakt, eftersom jag ändå inte skulle ut...
och vad ska man säga?
så då tog jag på mig myskläder och la mig i sängen och slog på VHSen och glodde ihjäl mig på Armageddon.
LOVE that movie!
men sen när jag hade lipat klart och gick ner sa dom att det blev ändrade planer, och att dom inte alls skulle ut.
tack för det! hade ju redan gråtit sönder mitt hjärta, så orkade inte ta mig ut och åka hela vägen till Malin.
så det får bli mer kärleksfilm, funderar starkt på Bruce Willis och Ben Affleck igen.
eller så får det bli Kate Winslet och Leonardo DiCaprio
P.S I Love You står högt på listan med såklart!
beslutångest, svår sådan

jag och malin har hittat några värnamobrudar här i Battersea, eftersom Kirre slog oss alla samman.
härligt!

Ludde, du anar inte vad jag saknar dig. det börjar bli hemskt nu! snälla, kan du inte ta första flyget hit och bara hålla mig i handen och visa att jag är din? jag älskar dig så otroligt mycket
längtar efter oss

om en vecka kommer mamma och petra! GUUUD
nä, nog om mitt hektiska storstadsliv. nu ska här gråtas över kärleksfilm
bye

.maria


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig <333

2009-03-08 @ 12:08:09
Postat av: nandie

Armageddon i våra <3



Jag älskar dej



2009-03-12 @ 04:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0