hej

tunisien är bestämt!
åker den 5 Juli, blir där i två veckor. damn, så sköööönt det ska bli.
ludde, min älskling bjuder mig. jag känner mig bortskämd! och jag gillar det
tack baby!
jag missar dock hultan

nästa vecka kommer mamma och petra! rooooooligt
dom kommer nästa söndag och åker hem onsdag(?)
hoppas inge kan ge mig mer ledigt, så jag kan visa byborna London.
den 27 mars får barnen ledigt i 3 veckor, fast det får inte jag förstås.
jag kanske får ledig i 1 vecka, om jag uppför mig.
men det blir nog skönt ändå!

jag tror jag har besämt vad jag vill med mitt liv.
jag vill bli massör, och jobba på SPA.
fast, jag hinner väl ändra mig igen.
och gympalärare har ju alltid varit en dröm, men det kan jag ju bli det med.
inget som hindrar mig precis.

ludde, jag tänker på dig.
älskar dig baby!

pappa, du har fortfarande inte sagt vad du vill ha i present!
något Londiskt kanske? en flagga? stringkallsipper med Spice Girls loggan på?
vraka och välj!

hejdå!
.maria


Kommentarer
Postat av: Anonym

Maria, jag vill att du nu sluter dina ögon för 33 sekunder och låt fantasin flöda, tänk dig dina far, även kallad snickar uffe stå i enbart spice girls stringisar och en hammare i handen, han utbrister plötsligt, snickarspice gör allt och lite till!



Gud vad jag önskar att jag hade en snickare som pappa!

2009-03-04 @ 12:22:48
Postat av: Anonym

hahahaha

2009-03-04 @ 19:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0