solsken

ååh, sån härlig dag här i London! det är soligt och en aning varmt, hur mysigt som helst!
jag tog med Spohia på en runda i parken, utan vagnen.. hon lyssnar inte med båda öronen :p
men vi hade mysigt, och solen värmde.
jag hade inte ens jacka ;)

en hel helg ha gått åt till att färga håret, och jag är fortfarande inte en LITE nöjd. hähä
håret kommer trilla av innan jag fyller 20!
men så här kan jag inte se ut
det är en blandning av lila, brunt, rött, blont och lite råttfärgat. sa jag grått också?

i lördags gjorde jag och malin mat, sen gick vi upp och åt, när vi sen skulle ner och diska fick vi världens chock!
Matt och Inge trodde förmodlingen att vi sov eller något, för när vi kollade in i Tv-rummet var det hårdporr som gällde.. hahaha
Inge såg malin när jag tände i köket och viskade: MATT!! så bytte han kanal, piiiiinsamt
jag och malin visste inte om vi skulle skratta eller gråta, men det var roligt.
allt blev lite stelt sen men vi låtsades som ingenting, medans Inge smög upp utan att säga God natt:p
haha, borde väl förmodligen inte skriva om det här heller

jag mår sämre och sämre varje gång jag ser min i spegeln, haha. varför gjorde jag såhär mot mig själv?
från början ville jag ha mörkblonda slingor, det blev grått, så tog jag en mörkare färg som blev lite lila, så tog jag en röd-brun färg, som blev JÄTTE lila, sen tog jag en mörkbrun som blev rött och alla andra färger jag har i håret, och detta skulle från början bli mörkblonda slingor:/

nu ska jag ut i parken igen med soph,
Ludde, du är min finaste!
.maria

Kommentarer
Postat av: Nandie

JAG SAKNAR DEJ!!!

2009-01-29 @ 16:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0