purple

purple hair . yes that's right.
här sitter jag på malins håriga golv med lila (läckert) hår.
förra gången jag gjorde ljusa slingor blev det grått, nu när jag skulle göra mörkare slingor kom det lila ur mig fram. härligt så här på vårskvisten

idag var vi på Oxford Street och njöt av solen och dom vackra skorna. i helgen ska vi vårstäda våra garderober och sedan köpa in lite nya fräscha vårklänningar.

vi kör förresten järnet på att bli trimmade.
en fredagskväll låg vi och plaskade i PaulPools Pool! mysigt värre
sen rätt över gatan ligger solarium som kommer invaderas av två blekfisar. är jävligt taggad på det "nya" friska livet!

nu ska jag slänga mig på duschen och ta bort andra halvleken av färgen, önska mig lycka till!

.maria

Kommentarer
Postat av: petra

Mia då, går inte så bra att slinga håret? ;) har du hört ngt från sandra nu när hon var i london? Puss sötis!

2009-01-26 @ 11:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0