F.

jag förstår fortfarande inte?
hur kan man tänka så?
finns inte kärleken? vad skulle du göra om livet tog slut?
aja orkar inte bry mig längre
du ska bara vänta och se, snart så!

nu har jag lagt i en ljusare färg i håret, ska skölja ur den och kolla om det är ngn förändring.
glömde bort tiden, så nu har jag haft i den en halvtimma för länge, så håret trillar la snart av.

sjukt trött idag, sjukt.
jag längtar efter sverige idag!
jag längtar efter att få börja mitt liv.
vill nog jobba ett år innan skolan..? eller kanske inte, hm.
ingen aning.
men pengar är alltid bra tills man vet vad man vill, så jobb blir det ändå

trist dag idag, allt känns förjävligt.
men, imon blir det nog bättre.

.maria

Kommentarer
Postat av: malin

lilla baby, kom hit ikväll så äter vi gröt, då känns allt mycket bättre!



<33

2009-01-28 @ 12:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0