the return of the queen

I'm back!
det är nu ett tag sen jag skrev ner mina viktiga händelser, som ni dööör efter att få veta. I know

det har hänt en massa iaf bla.
-tappat mitt ID, mina pengar och mitt oyster (igen)

-tappade min klocka i marken så den sprack

-mina glasögen har gått sönder

-nandie & lois var här! :d

och när dom skulle åka hem missade dom flyget pga tåget, och fick boka om och stanna 2 dagar mer! :d

-barnen, inge och matt kom tillbaka

-jag har jobbat skiten ur mig, även fast dom haft lov

-sophia har börjat prata, det första ordet var "oh dear!" (som jag lärt henne :p)

-nu försöker hon säga "maria" :d::d:d

-mamma och petra har beställt biljett och kommer snart! :d OMG

-jag tar lektion i musik, hos malin. funkar kanon

ja, det var väl endel av mitt liv.

jag har tänkt (ohnej)

eftersom jag inte kommer vara hemma på min födelsedag så kan jag få en tidig present?

jag vill ha linser, och eftersom mina glasögon nu har gått sönder passar det skit bra! pappa? mamma? någon? :p


till resten: jag kommer hem den 1 juni, så langa gifts! :))


nundajja och lois var det roligaste på länge! älskar er, och kom tillbaka tack!

Grattis till erica och emil med! i efterskott förstås, var det 3 och 7 ni blev? kommer inte ihåg :s :p
pappa, vad vill du ha när du fyller? eftersom jag är så sen med presenter så säg till i tid! petra och jimmy fick sina förra veckan och dom fyllde för en månad sen :/

igår träffade jag och malin, tora på en livespelning i battersea. det var mysigt satan! det måste liksom göras om.

bye
.maria




Kommentarer
Postat av: MALIN

JAG TAR LEKTION I MUSIK HOS MALIN, DET FUNKAR KANON!





HAHAHAHAHAHA

2009-02-23 @ 14:39:29
Postat av: petra

Hej syster! tack igen för klänningen, mycket fin! :) Hoppas allt är bra. Puss o kram!

2009-02-24 @ 09:04:06
Postat av: nandie

du ska få present av mig :D

SAKNAR DEJ ÄLSKAR DEJ

2009-02-25 @ 08:44:54
Postat av: louise

MARIA jag vill ju tillbaka nu .. saknar det redan ..du är underbar !(L).. love

2009-02-27 @ 22:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0