surprise

idag regnar det
inget mer snökaos.
det blev verkligen kaos i måndags, ingen visste hur dom skulle ta sig till jobbet.
skolan blev inställd och många skolkade från jobbet, pga lite snö.
men London är ju inte den staden som är mest beredd på snöoväder, så dom har ju inga resurser.
nu är snön på väg bort, jag dom ända som är glada över det är väl jag och malin.

på söndag åker matt, inge, olivia och saskia till Suisse
skönt!
det blir jag, sophia och marina(inges mamma) kvar. och jag kommer nog inte jobba jätta mycket, men måste vara tillgänglig för jobbet.

malin har varit barnvakt varenda dag denna veckan, vi har inte kunnat motionera heller pga av isen på gatorna.
och på lördag är det barnvakt som gäller. skönt med lite extra pengar nu när NANDIE och LOIS kommer :) <3

har pratat med en annan AuPair med, hon kommer också från Sverige. så jag tänkte att det skulle vara bra om hon fick en blick in i AuPair livet innan hon ger sig av.
hon verkade skit mysig, och hon ska komma till london i mars för att hälsa på familjen.
blir nog bra.
men barnen ville inte ha en ny AuPair....

ludde, jag älskar dig!
saknar dig baby

mamma och petra kommer snart med, hoppas jag!^^

.maria

Kommentarer
Postat av: nandie

LÄÄÄNGTAR tills jag kommer till er <3<3<3<3<3<3<3

2009-02-06 @ 20:41:53
Postat av: Anonym

Tack för klänningen sötnos!

Tycker dock att du är dålig på att skriva här nu. :/

Puss och kram

2009-02-22 @ 22:26:53
Postat av: Em

Jag förstår att de inte vill ha någon ny.. Har ni berättat att du ska hem?

Vad snäll du är :D Haha du verkar skitmysig du med ;) haha :D

Ses i Mars!

2009-02-25 @ 13:19:17
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0