lovord!

hm, tänkte lite.
känns som jag bara skrivit dåligt om vistelsen här i England, och om familjen.
men
jag trivs verkligen, och dom är omtänksamma.
ok, Inge kan bli arg ibland. men vem kan inte det? och jag är ju ändå här för att arbeta..
dom är en jätte mysig familj och Matt tänker alltid på mitt bästa. barnen ska vara överlyckliga som har honom som pappa. han är underbar helt enkelt.
okej, jag jobbar mycket. men det är ju bra på ett sätt med, för då går tiden. och jag har inte tråkigt liksom.
tänkte liksom bara tala om det, och om jag inte ville vara här skulle jag inte vara det.

saskia och oliva har nog fått något slags helvetiskt syndrom.
som dom beter sig har jag aldrig gjort, och kommer förmodlingen aldrig göra.
ungar med mindre respekt för vuxna får man leta länge efter. det tär på det lilla psyke jag har.
jag ska aldrig skaffa otrevliga ungar, om jag får det säljer jag dom och provar på nytt tills jag får det perfekta!

helgen blir lugn
ikväll ska malin vara barnvakt, och imorgon ska jag vara det.
IKEA blir det under lördagen, och fotboll söndag.

idag är vädret strålande, lite kallt men vad gör det när solen skiner!

jag och ludde ska till tunisien igen! :d
antagligen i Juli, om allt går som planerat. sjukt härligt!
jag älskar dig baby

.maria


Kommentarer
Postat av: nandie

va skönt att du känner så!! Tänker på dig och saknar dig!<3

2009-03-06 @ 06:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0