deep shit

helgen har varit bra, i fredags firade jag(Jens) och Malin(s) kärleken med kina mat. det var skit gott, och Malin vad underbart vacker!
i lördags gick jag upp halv nio och var barnvakt, sen drog vi till Clapham Junction, sen till Camden Market. Härligt ställe!!
Sen igår spelade jag match, sen pratade jag med Ludde och Malin kvällen ut.

Ludde, du har ingen aning om vad du betyder för mig. Jag älskar dig med hela mitt hjärta!

Malin, du är för bara för bra! Så mkt tårar som rann igår kväll var det länge sen det gjorde, jag lovar dig. då var jag inte stark, du betyder så helvetes mycket för mig. och jag finns här för dig, när du än vill! älskar dig!

Prata med Inge och Matthew igår med, om min vistelse här. Inge har förväntat sig ett år, men det hade inte jag. Hon blev skit förbannad när jag sa att jag åker hem till Juni. Matt fick lugna ner henne.. Hon började prata franska med Matt, så inte jag skulle fatta. Sen fick jag inte en enda blick mer den kvällen, hon sa inte god natt heller.
Jag ville inte ens somna igår, ville inte vakna till ett helvete.
När jag kom ner klappade Matt mig på axeln och sa: allt kommer ordna sig, alt är bra! oroa dig inte. Sen bad han om ursäkt för Inge, men själv har hon inte sagt något. Han sa att dom älskar mig :d
Och Inge har varit precis som vanligt idag, lite konstigt. Men känns skönt att inte behöva må dåligt.

Vet inte vad jag ska göra när jag kommer hem.. Många tycker jag ska plugga, men vet inte om jag kommer prestera bra om jag sätter mig igen. Jag känner inte för skolan, och om jag ska börja plugga vill jag göra det helhjärtat. så känner jag.

Fick ett mejl av min pappa igår, och det gjorde mig så glad! Du anar inte :)

NU ÄR DET SKIT BILLIGT ATT BESTÄLLA BILJETT HIT PGA VÄDRET. BESTÄLL IDAG! NI SOM SKA KOMMA. NANDIE, JAG HAR BESTÄLLT DIN BILJETT NU, ALLT ÄR KLART. DU LANDAR I LONDON 23.20 :d:d:d:d:d FYYY FAN VAD ROLIGT!

bye
.maria

Kommentarer
Postat av: malin

tack baby för att du finns!

Jag hade gått under utan dina fina ord!



Jag har så mycket att ge tillbaka!

<3

2009-02-02 @ 21:25:55
URL: http://trimmed.blogg.se/
Postat av: Em

OMG Blev hon så arg? :O Läskigt :|

Tänk om jag inte trivs och vill hem, då får man ett helvete :/ scary!

2009-02-25 @ 13:21:12
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0