Tja

mm, lite uppdatering kanske vore på listan
sitter just  nu och glor på Armageddon, nu dör dom.
eller inte alla, men a. aja

helgen har varit bra, vi återförenades med värnamo gänget.
denna gången utan Kirrepung, men det funkade ju ändå
vi drog till Zoo och hade lite lagom mysigt!

det är vår i London, och man kan lämna jackan hemma på allvar. utan att tänka på att frysa.
nu börjar det bli fint, och snart ska jag hem.
jag känner för att fiska
det är nog det första jag ska göra

ludde, viktor och billyboy har ju varit här och förgyllt mina dagar.
det var underbart att ses igen!
hade inte alltför mycket fritid, men mer än när mamma och petrys var här.
en dag fick jag till och med sluta kl 2 på eftermiddagen. till och med

snart är det påsk, sjukt vad tiden går fort.
har ledig i fyra dagar, och det ska bli helt underbart. inte en själ i huset och jag ska sova!
kanske drar en tripp till Brighton, men som man har hört ska det inte bli fint väder.
men någonstans ska vi väl lyckas ta oss?

nenu ska jag snart sova, har fått djävulens huvudvärk. vet inte vad jag har gjort för att förtjäna det.
kanske var det att jag åt upp saskias godis. kanske

snart är jag som sagt hemma! snart är jag 20!
snart ska jag kanske ta tag i mitt liv! kanske, eller kanske inte.. ne

hejdå
.maria

Kommentarer
Postat av: petra

Det var på tiden. Underbart väder här hemma med. känns som hela världen strålar. :)

Puss!

2009-04-07 @ 11:18:13
Postat av: Pia

Du är lite dålig på att uppdatera dig :)

Skriv oftare i din blogg! Kram

2009-04-16 @ 08:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0