St George

helgen började igår och slutar imorgon, förfärligt.
nästa vecka är det långhelg, och jag längtar redan.

London flyter på bra. och idag har vi varit i Trafalgar Square och firat St George lite, men det var fkr ganska långdraget och vi åkte därifrån med McDonalds i magen....
jag fick presenter idag av Malin, McLovin in my heart och Napoleon Dynamite är min man(i mitt nästa liv)
hon är bra, dendära malin!

jag skulle vara smart innan också  och fixa mitt tröga tangentbord, men det slutade med att tangenterna nu sitter löst och lossnar då och då.
plus att jag inte har ngn mellanslagstangent kvar.
nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra fkt. hoppas jag har ngn garanti   :s ibland har jag för höga tankar om mig själv, skrämmande!          
det tar mig ca en halvtimma eller ngt att skriva en mening just nu.
så nu slutar jag

saknar er

.maria                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0