slavarbete

ja, det är vad jag ägnar mycket tid åt här i London.
just nu vill jag bara sätta mig på ett plan hem till Swedos.
jag är så trött på detta nu! NU VILL JAG HEM
då är det skönt att tänka på att jag verkligen snart är hemma, om en månad(ungefär) är jag där!

tiden här har bara blivit värre sedan jag sa att jag skulle åka hem 31 maj.
jag har fått jobba mer och mer, och tex stryka innan jag får äta frukost.
äta ensam, eftersom alla är klara när jag strykit klart.
jag jobba också alltid över, varenda dag!
tex igår:
dom skulle åka till någon av Inges kompisar och hälsa på.(1.5 h utanför London)
åt lunch, lämnade ALL disk m.m till mig.
jag blev ledig vid halv två.
hon sa att jag skulle vara tillbaka till halv sju, eftersom dom skulle komma tillbaka då. och jag skulle hjälpa till med deras bad och läggdags.
sen hade hon satt på bröd, som hon sa skulle vara klart till 6 så jag måste vara hemma då och ta ut det.
jag kom hem, kl 6 hade brödet fortfarande 40 min kvar, så jag hade kunnat vara hemma halv sju.
sen precis när jag ska tappa upp badet halv sju, ringer Inge (fast det är Olivia som pratar), och säger att dom förmodligen inte kommer vara hem innan sju.
(och jag menar, det visste dom ju när dom åkte därifrån+ att jag slutar sju)
tio över sju har dom fortfarande inte kommit, och 20 över kommer Matt hem.
och han säger att han pratade med dom halv 7 och då sa dom att dom hade en timma kvar att åka. (och till mig sa hon en halvtimma)
men då frågar jag om jag kan få sluta, eftersom kl är 19.20 och det är lugnt med Matt.
sen när jag har tappat upp badet efter att dom kommit innför dörren halv 8 går jag in på mitt rum, och gör inte mer.
men det dumma är att Inge pratade inte med mig på hela kvällen, och när jag och Malin ska gå säger hon inte ens hejdå, hon kollar inte ens på oss.
Matt får liksom slänge en blick till henne, (en blick som säger: "säg hejdå!")  då vänder hon lite snabbt på huvudet och säger "Have fun!"
och idag när jag kom ner fick jag tömma diskmaskinen och stryka en tvätt innan jag fick sätta mig ner och äta frukost!
kom ner 07.50 (börjar 8) och fick äta min frukost 08.45
Härligt LIV!!!

annars tkr jag väldigt mycket om London!

ne nu kan jag inte sitta mer, Soph ska snart upp och eftersom dom är på Museeum och Sophia "behövde verkligen sin sömn idag" så får jag jobba hela dagen, no break.

saknar er.
på söndag är det min sista match med, äntligen är det över :p

ludde, jag älskar dig!
.maria

Kommentarer
Postat av: petra

2009-04-19 @ 22:07:47
Postat av: petra

men syster då. :( Jävla kärring! Nu är det inte långt kvar tills du är hemma och slipper slava. Vart på träningsläger nu. :) Du får läsa om det när jag skrivit i min blogg.

Puss Kram

2009-04-19 @ 22:09:04
URL: http://petramargaretha.blogg.se/
Postat av: louise

vad elak hon är mot dej maria.. jag saknar dej ! så länge sen jag pratade med dej nu!:/ hoppas allt är bra i övrigt..! <3

2009-04-21 @ 02:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0