dinnertime

ja, just nu sitter jag på mitt rum och söker dofter som kan stilla min hunger lite.
jag åt inte innan Inges middagsparty började.
och det är wicked!
hon (och matt) har middag för ca. 10 pers. det har dom endast för att dom har blivit bjudna till dom, på middag innan. hon har förberett sig i veckan nu, cirkus.
hon lagar gourmet mat och låtsas vara glad över att alla kom. 
jag fick ha alla barnen(+1) hela dagen, för att hon skulle förbereda och duka bordet m.m
så jag och sophia hade en heldag i solen, malin kom med och förgyllde dagen för mig, sen hämtade vi upp Sask och Lib, och Clemmie och hennes nanny, och drog en picknick i parken. mysigt!

solen steker verkligen i London, och det är såååååååååå skönt! ni anar inte
men dock kan man inte sola ngnstans, enda stället är ju parken. men där är det alldeles för mycket folk som skulle bli avundsjuka på våra finslipade kroppar
så, nejtack!


malin, du anar inte hur mycket det gör att du är här med mig! du gör mig sjukt glad! love you honey
ludde, snart är jag hemma med dig och håller om dig!
nandie och loisbabies! gud vad jag saknar er!

FUCK OFF! JAG ÄR SÅ JÄVLA SATANS TRÖTT PÅ ER!! KAN NI INTE BARA SLUTA?
ni förstår inte hur ont det gör i mig, ni förstår inte

Kommentarer
Postat av: Petra

Det gör ont mia. Men vi är som sagt starka och ska inte låta dem krossa oss. Dom är inte värda det. Älskar dig syster. Puss

2009-04-24 @ 19:38:07
URL: http://petramargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0